11/8/15

ti egine re paidia?

Κοιτώ τις αναρτήσεις λίγες μέρες μετά το αποτέλεσμα των εκλογών του Γενάρη.
Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ! …
Τι χαρά κάναμε. Τι αγαλλίαση. Το ψυχωτικό από τη Μεσσηνία, μαζί με την τσογλανοπαρέα του, που με τόσο μίσος, με τόσο μένος και ενδόμυχη χαρά εξαντλούσε τα απωθημένα του στις πλάτες μας (κάτι θα’λεγε ο Σίγκμουντ γι’ αυτό), πήγε στο διάολο.
Όντως η ελπίδα ήρθε στο λαό μας.
Είδα χαμόγελα, είδα προσμονή για καλύτερες μέρες.
Πολλά είδα και πολλά πρόσμενα, αλλά …
Αλέξη, τι κάνεις;
Η βρισιά που μού ’ρχεται στα χείλη μένει βουβή και αχτύπητη στο πληκτρολόγιο, για πόσο ακόμη δεν ξέρω … είναι που κοιτώ δεξιά-αριστερά, μπροστά (πίσω όχι, ξέρω τι θα δω) και ξαναντικρύζω κατήφεια, απογοήτευση, αδιέξοδο.
Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕ; Η ΕΛΠΙΔΑ ΓΑΜΗΘΗΚΕ; (με ποιον;)
Ρε, άει στο διάολο πρωινιάτικα!

2 σχόλια:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλώς το φίλο μου τον όμορφο!
Μ' άρεσε ο τρόπος που επέστρεψες.
Όλα καλά;
Και τα μισά να είναι καλά, θα παλέψουμε για τα υπόλοιπα να τα κάνουμε καλύτερα.
Μου έλειψες Τεμαχιστή μου.
Ελπίζω να τα πούμε και δια ζώσης.
Δύναμη και υγεία!!!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Καλημέρα Φίλε!
Και μένα μου έλειψες και συ και όλοι οι άλλοι φίλοι.
Έκανα την αγρανάπαυσή μου ΕΛΠΙζωντας, αλλά χέσ'τα. Δε βαριέσαι: τι είχαμε, τι χάσαμε.
Από υγεία καλά (μέχρι τώρα), όσο για δύναμη τι να σου πω, μια βαρεμάρα κατατρέχει τους μύες και μεταδίδεται στο λειψό μυαλό και στη σκέψη. Μια βαρεμάρα ευεργετική κατά τ'άλλα για την επιζητούμενη ηρεμία.
Όσο για τη συνάντηση και γνωριμία ... όσο ζούμε ελπίζουμε, ειδάλλως -έτσι κι αλλιώς- θα τα πούμε στ' άστρα!!! (σκόρδα).
Όπως θα κατάλαβες ψοφάω για γράψιμο (και μάλιστα μαύρο-ξύπνησε ο Πόε μέσα μου), οπότε σε κλείνω μέχρι την επόμενη κουβεντούλα.
Νά'σαι καλά εσύ και όλοι αυτοί που αγαπάς!