23/11/10

παρ' όλ' αυτά Κατερίνα ... χέστα Μαρία

θαρθεί καιρός (Κατερίνα Γώγου)
Θαρθεί καιρός που θα αλλάξουν τα πράγματα.



Να το θυμάσαι Μαρία.
Θυμάσαι Μαρία στα διαλείμματα εκείνο το παιχνίδι
που τρέχαμε κρατώντας τη σκυτάλη
-μη βλέπεις εμένα- μην κλαις. Εσύ εισ' η ελπίδα.

Άκου θάρθει καιρός
που τα παιδιά θα διαλέγουν γονιούς
δε θα βγαίνουν στην τύχη
Δε θα υπάρχουνε πόρτες κλειστές
με γυρμένους απέξω

Και τη δουλειά
θα τη διαλέγουμε
δε θάμαστε άλογα να μας κοιτάνε στα δόντια.
Οι άνθρωποι -σκέψου!- θα μιλάνε με χρώματα
κι άλλοι με νότες.

Να φυλάξεις μονάχα
σε μια μεγάλη φιάλη με νερό
λέξεις και έννοιες σαν και αυτές
απροσάρμοστοι - καταπίεση - μοναξιά - τιμή - κέρδος - εξευτελισμός
για το μάθημα της ιστορίας.

Είναι Μαρία -δε θέλω να λέω ψέματα- δύσκολοι καιροί.
Και θαρθούνε κι άλλοι.
Δεν ξέρω -μην περιμένεις και από μένα πολλά-
τόσα έζησα, τόσα έμαθα, τόσα λέω
κι απ' όσα διάβασα ένα κρατάω μόνο:
"Σημασία έχει να παραμένεις άνθρωπος".

Θα την αλλάξουμε τη ζωή!
Παρ' όλα αυτά Μαρία.

10 σχόλια:

D.Angel είπε...

Αυτή γλύτωσε!!!!
Εμείς να δούμε πότε!
Καλά κάνω εγώ κι είμαι στην
καρακοσμάρα μου!
Φιλιά φιλε μου

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Στην καρακοσμάρα σου εσύ φιλενάδα, στην καρακοσμάρα μου εγώ, στην καρακοσμάρα μας ΟΛΟΙ μας, άντε να φτιάξουμε σπίτι. Η ιδιώτευση στα όρια της ...αυτοϊκανοποίησης (εδώ θα κολλήσει και η "μπαλάντα του μαλάκα" που θα αναρτήσω σύντομα, ελπίζω...)

Ανώνυμος είπε...

Γιατί υπάρχει περίπτωση ν αλλάξει κάτι;;;Είδες ποτέ ν αλλάζει τπτ;;;
Ολα πάνε βάση σχεδίου και τπτ δεν τους εμποδίζει! Γιατί να στεναχωριέμαι άδικα;Τέτοιοι που
είμαστε, καλά να πάθουμε!
Εκλογές είχαμε!Και;;;;;
Δεν βλέπω φως και είναι θλιβερό

Φιλιά πολλά

D.Angel

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Βρε συ δίκιο έχεις, αλλά δε μου κάνει, δε μου βγαίνει να το παραδεχτώ, οπότε μένω στην αντίσταση ΚΑΤΑΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ!!!
Ξέρεις εκείνο που λένε ότι: εάν δεν μπορείς να αποφύγεις ένα βιασμό, τουλάχιστον ευχαριστήσου τον.

Ανώνυμος είπε...

Nαι ξέρω!
Κι εγώ στην αρχή κάπως έτσι ένιωθα
αλλά είδα πως οι επαναστάσεις
τελευταία γίνονται μόνο από τον καναπέ κι απο το νετ....μετά καθόμαστε όλοι ήσυχοι και τρώμε τον αγλέορα... -γιατί καίμε θερμιδες με την επανάσταση.... κάνουμε ένα τσιγάρο και πάμε και την πέφτουμε σα ζώα!!!!! Γάμα τα φίλε μου! Για να σωθούμε, πρέπει να γκρεμιστούμε...
Τες πα!Την απάντηση μου για τον
γκομενιάρη σκύκλο σου στην έγραψα εκεί!!!Πάρε να προβληματιστείς κι εσύ -ένα βίντεο που μου ρθε κι έφτιαξα χτες-

http://www.youtube.com/watch?v=oOdCQe2fYu0

Αισθάνεσαι καλύτερα τώρα;;;;
Φιλιά κ καλημέρεςςςςςςςςςςςς

D.Angel

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Φιλαράκια μου, και τα δυο τραγούδια σας αύριο το βράδυ - καινούρια ώρα - θα ακουστούν στην εκπομπή μας.
Αngel, μακάρι να είχα και εικόνα.
Ας παλέψουμε.
Ας μη τους χαριστούμε τζάμπα.
Φιλιά.

D.Angel είπε...

Επίκουρε με τιμάς
και σ ευχαριστώ!
Φιλιά

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Νά'σαι καλά φίλε μου θα σε ακούσω

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

http://www.divshare.com/download/13323806-5ae
Φίλε μου, εδώ θα βρείς την συμμετοχή σου στην εκπομπή.
Εσύ και η D.Angel.
Καλό σ/κο.
Ευχαριστώ πολύ.

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Ήδη την άκουσα την εκπομπή σου (το πρωί)